Pagina's

vrijdag 10 december 2010

Chez Guido

Bij Guido thuis is het gezellig en warm.


Hij heeft me een hele dag over de bergen en door de dalen van de Auvergne gejaagd. Guido huppelde lichtvoetig en vrolijk babbelend voor me uit. Ik leerde vandaag dat mijn hoogtevrees, mijn onderontwikkelde motoriek en de staat van mijn conditie factoren van belang zijn bij het volbrengen van uitdagingen als deze. Hijgend, glibberend, struikelend en mezelf moed insprekend heb ik de tocht volbracht. En was intens tevreden.

De zon scheen, de lucht was krakend fris en kristalhelder en de Auvergne lag er beeldschoon bij.

2 opmerkingen:

  1. plaats je ook nog een foto van kraakheldere bergen en zon? Hier is het vaal grijs en regenachtig koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja kom op met die foto's! Wij achterblijvers zijn benieuwd naar die spannende exotische zonnige kiekjes ;-). Tis hier alleen maar grijs, koud en nat/glad....

    BeantwoordenVerwijderen