Pagina's

maandag 6 december 2010

Nog twee nachtjes....

Nog twee nachtjes onrustig slapen en dan ga ik.

Al weken volg ik regelmatig met mijn vinger de route die ik via Belgiё en Frankrijk zal afleggen naar Spanje, 150 km onder Barcelona, naar Ametlla de Mar. Het is echt heel gemakkelijk. Alsmaar rechtdoor.
Nou ja, ik rijd links om Parijs heen natuurlijk en maak een stop in de Auvergne, ter hoogte van Manzat.
Met achter in de auto twee koffers vol kleren en andere belangrijke zaken, twee dozen met boeken, cd's, dvd's en boodschappen, pepernoten, Bruce Springsteen en vegetarische groenteschijven van de Albert Heijn  voor Guido en in de radio de geniale verzamelcdtjes van mijn liefde.




Hier is het winterweer gelukkig voorlopig tot rust gekomen, maar voor Parijs worden overmorgen sneeuwbuien voorspeld.
(In Barcelona is het dan 19 graden. En zonnig.)

2 opmerkingen:

  1. Wat nog mist op het muzieklijstje, is een fatsoenlijke verzamelaar van Blondie. Zo kun je toch niet fatsoenlijk de grens over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee, ben je gek!
    ik ga nooit zonder Blondie de grens over.

    BeantwoordenVerwijderen