Pagina's

maandag 29 november 2010

Mam en pap vinden het best spannend

Pap: "Hier. Een reep chocola voor onderweg. Dat helpt bij het wakker blijven."

Mam: "Wat papa en ik dus niet zo leuk vinden is dat je per se in je eentje die rit naar Spanje moet maken.
Nu is het wel buiten het seizoen, dus er zullen vast veel minder eenzame onverlaten langs de weg op zoek zijn naar alleen reizende vrouwen met een laptop, maar toch....

Vooral papa vindt het een naar idee."

Pap: "Het zit me gewoon niet lekker, weet je dat? Dat ze in d'r eentje gaat rijden." (Papa is een beetje doof)

Mam: "Ach hou toch op man. Het is godverdorie een volwassen vrouw van bijna 40. Als ze vertegenwoordiger was geweest dan had ze zomaar door heel Frankrijk gereden en bij de engste kerels moeten aanbellen. Dat hadden we dan doodnormaal gevonden." (Mama is een beetje wispelturig)

Pap: "Dat maakt me allemaal helemaal niets uit. Ik vind het drie keer niks."

Mam (praktisch): "Rebek, heb je zo'n oplader voor in de aansteker? Voor je mobiel bedoel ik.
En een plaid?
Ja nou, als je vast komt te zitten wordt het binnen de kortste keren hartstikke koud hoor, in de auto.
En zo'n tentje, voor als je buiten de auto moet overnachten in the middle of nowhere?"

Pap (benauwd): "Kijk je wel een beetje uit?"

2 opmerkingen:

  1. Aaaaaah... de schatjes :0)

    Had ik maar zo´n lieve, bezorgde paps en mams... Mother en de Oude Van Vuure rule!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaah... wat een schatjes :0)

    Had ik maar zo´n lieve Mother en paps...

    BeantwoordenVerwijderen