Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Boeken in Spanje

Ik heb veel te weinig gelezen op de berg. Er was namelijk, tegen de verwachting in, televisie om naar te kijken. Nederlandse televisie. En dat is toch zeer verleidelijk als je helemaal alleen in een onbekend huis zit met daaromheen het donker  en de bergen, met daarop bossen vol zwijnen en vossen en uilen en enge mannen vol snode plannen.

In de categorie 'Gaat dat lezen' heb ik gelukkig toch redelijk gescoord:
Huid en Haar van Arnon Grunberg
De Stad der Blinden van Saramago
Vrijheid van Jonathan Franzen (jammer genoeg niet zo best vertaald)
Het zijn net mensen van Joris Luyendijk (zeer actueel)
Ik haal je op, Ik neem je mee van Nicolò Ammaniti

De rest van de boeken was vermakelijk, vlot geschreven, en over een jaar kan ik ze weer lezen, want dan ben ik waarschijnlijk vergeten waar ze over gingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen